SALAM SEMUA

BLOG INI MERUPAKAN CATATAN HARIAN TENTANG DIRIKU. DI DALAM INI JUGA TERDAPAT PELBAGAI AKTIVITI BERKENAAN DENGAN DIRI INI DAN JUGA FAMILI KU. BUKAN SEMUA YANG BOLEH DIKONGSIKAN. SO INI MERUPAKAN SEBAHAGIAN DARI AKTIVITI AKU YANG BOLEH DIKONGSI DAN MENJADI BACAAN UMUM. SELAMAT MELIHAT (ANDA BOLEH MEMBERI SEBARANG KOMEN)



Ahad, 5 Jun 2011

LANGKAWI

24 Mei 2011

Aku kena gi ke Langkawi. Ada persidangan bermula 24 - 27 Mei 2011. Tempat persidangannya pun aku dah lupa...... tapi yang pastinya kerja aku kat sana banyak giler. Sebab aku kena shoot vid and ambil gambar..... So tak bolehlah nak monteng-monteng sepanjang persidangan ini berlangsung.

Apa yang aku dapat citerkan ialah pada hari pertama aku sampai disebelah petangnya aku dah berjalan-jalan di pekan kuah. Saja aje nak cuci mata. Kalo nak di ikutkan memang tak masa aku untuk gi berjalan-jalan sewaktu persidangan. ye semasa bersidang aku kena shoot vid...... so masa lapang sepatutnya aku gunakan untuk tidor..... hahahaha....... tapi apa yang berlaku di waktu lapang pada sebelah petang aku berjalan-jalan dengan member-meber dipekan kuah...... ye langkawi adalah syurga untuk membeli belah....... Tak banyak barang yang aku beli. aku beli coklat dan kain sutera cina.........

aku malas nak beli pinggan mangkuk. Bukannya apa malas nak bawak laaaaaaaaa...........

Hari khamis aku ke buffalo park. tempat nie merupakan tempat pelancongan yang agak baru di sana....... boleh lah tengok kerbau bagi yang tak biasa tengok.......

So aku pulang ke putrajaya pada hari jumaat dalam keletihan yang amat sangat,,,,,,,,,,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan