SALAM SEMUA

BLOG INI MERUPAKAN CATATAN HARIAN TENTANG DIRIKU. DI DALAM INI JUGA TERDAPAT PELBAGAI AKTIVITI BERKENAAN DENGAN DIRI INI DAN JUGA FAMILI KU. BUKAN SEMUA YANG BOLEH DIKONGSIKAN. SO INI MERUPAKAN SEBAHAGIAN DARI AKTIVITI AKU YANG BOLEH DIKONGSI DAN MENJADI BACAAN UMUM. SELAMAT MELIHAT (ANDA BOLEH MEMBERI SEBARANG KOMEN)



Jumaat, 2 Mac 2012

RASA CINTA

Semalaman  aku duduk dan berfikir
Kenapa ada satu perasaaan yang sangat asing dalam  diriku
Mungkinkah hati ini ingin berbicara

Bisikanmu  menemani aku sepanjang malam
Kau buat ku terasa berputar
Sentuhanmu bagai  satu episod yang baru

Satu dalam sejuta
Mungkin ada detik cinta
Sangat kuat,
Mungkin inikah rasa cinta

Ada yang berkata cinta tak kan kekal selamanya
Ku tolak dan ku geleng kepala
Satu jawapan yang pasti
Ya seperti putaran roda
Kadang di atas dan kadang di bawah
Sungguh menyentuh perasaan

Sekali dalam hidupku
Aku pasti kemana arah tujunya
Ku jauhkan lirik mata dari pintu yang lain
Kerana aku telah ketemu dengan cinta sejatiku

hakcipta terpelihara : Prince Julius 2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan