SALAM SEMUA

BLOG INI MERUPAKAN CATATAN HARIAN TENTANG DIRIKU. DI DALAM INI JUGA TERDAPAT PELBAGAI AKTIVITI BERKENAAN DENGAN DIRI INI DAN JUGA FAMILI KU. BUKAN SEMUA YANG BOLEH DIKONGSIKAN. SO INI MERUPAKAN SEBAHAGIAN DARI AKTIVITI AKU YANG BOLEH DIKONGSI DAN MENJADI BACAAN UMUM. SELAMAT MELIHAT (ANDA BOLEH MEMBERI SEBARANG KOMEN)



Rabu, 2 Februari 2011

2 FEBRUARI 2011

Salam semua,

Kita berjumpa lagi. Harap korang semua tak jemu baca coretan aku nie. Pagi tadi lewat g pejabat sebab bawa princess g KKP9. Princess g buat check-up. So tak de yang membimbangkan semua berjalan mengikut perancangan. Insyaallah. Pagi tadi first  time jugak aku tengok adik menangis g sekolah. Memang selalunya princess bagi tau adik memang menangis bila g skool. Aku pun tak tahu kenapa adik suka menangis bila nak g skool. Aku melihat dari dalam rumah sahaja (skool dia belakang rumah aje). Bila princess dah balik adikpun berhenti menangis. Lega rasanya...........

Aku ke pejabat kira-kira pukul 11.00 pg. Sampai di pejabat, aku chk balik repot yang dah aku buat pada minggu lepas. Alhamdulillah berjaya (satu repot sahaja yang dibatalkan). so buat balik repot tersebut dan clear. Tengahari aku tak balik umah (lunch kat pejabat aje)........... Walaupun lunch kat pejabat tapi kenyang dan seronok............

Ptg tadi aku dapat berita yang gembira dari princess. Famili dari kampung sampai. Rindu sangat pada keluarga.......... So lepas habis trening drama aku balik ke rumah..........

Petang tadi jugak aku bawak adik g KKP9 kerana ada bintik-bintik merah kat celah kangkang dia. Dia memang alergi pada kacang n telur. Doc pun tak dapat pastikan sebab apa. Cuma kali nie doc bagi ubat sapu yang ada antibiotik.

Malam nie tak de apa-apa aktiviti. Aku pun mengantuk n cuba untuk tidur. Lagipun gastrik menyerang balik. Jangan risau dah makan ubat n lepas nie aku nak berehat........ Jangan risau wahai pembaca sekelian, aku dah makan ubat.  Je t'aime.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan