SALAM SEMUA

BLOG INI MERUPAKAN CATATAN HARIAN TENTANG DIRIKU. DI DALAM INI JUGA TERDAPAT PELBAGAI AKTIVITI BERKENAAN DENGAN DIRI INI DAN JUGA FAMILI KU. BUKAN SEMUA YANG BOLEH DIKONGSIKAN. SO INI MERUPAKAN SEBAHAGIAN DARI AKTIVITI AKU YANG BOLEH DIKONGSI DAN MENJADI BACAAN UMUM. SELAMAT MELIHAT (ANDA BOLEH MEMBERI SEBARANG KOMEN)



Sabtu, 26 Februari 2011

26 FEBRUARI 2011

Salam,

Hari ini aku kena g pejabat. Ada banyak keje. So pagi tadi selepas beli sarapan kat petronas n bersarapan wit my famili...... aku terus ke pejabat. Sampai kat pejabat lebih kurang pukul 9 pg. Apa lagi terus buat keje.
Ye banyak keje, sebab minggu ni ada banyak gangguan..... Ada meeting dan lawatan ke mindef. So aku kena settlekan semua keje hari ni jugak........ Sambil buat keje aku layan lagu2 zaman rock kapak....... Ada lagu2 yang sedih n ada jugak lagu2 yg nostalgia....... Huhuhu....... kenangan..........

Kerja punya kerja aku terlupa hari dah hampir pukul 2 ptg. Apa lagi kena balik ni, perutpun dah lapar sangat. Bila sampai dirumah, princess masak ayam masak merah, Apa lagi nyum,nyum........ Selepas makan aku menonton movie 12 round. Ceritanya best tetapi mata dah tak leh tahan. Ngantuk sangat...... Akhirnya aku terlelap kat depan TV.

Bila tersedar waktu petang, terasa lak nak main drum. So apa lagi pukul lah sepuas-puasnya....... Sampai tangan aku lenguh...... hehehe........

Semasa aku menulis blog ini aku tgh layan cerekarama........ Mesej Terakhir...... Best gak citer dia...... Layan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan