SALAM SEMUA

BLOG INI MERUPAKAN CATATAN HARIAN TENTANG DIRIKU. DI DALAM INI JUGA TERDAPAT PELBAGAI AKTIVITI BERKENAAN DENGAN DIRI INI DAN JUGA FAMILI KU. BUKAN SEMUA YANG BOLEH DIKONGSIKAN. SO INI MERUPAKAN SEBAHAGIAN DARI AKTIVITI AKU YANG BOLEH DIKONGSI DAN MENJADI BACAAN UMUM. SELAMAT MELIHAT (ANDA BOLEH MEMBERI SEBARANG KOMEN)



Selasa, 27 September 2011

Start muka baru

salam

sori lama diam menyepi. sebenarnya banyak yang berlaku dalam tempoh yang amat panjang. penuh ranjau dan suka duka. Idea sebenarnya banyak yang nak dituliskan. tetapi masa sangat mencemburui aku. ni pun aku start tulis balik sekadar yang termampu. projek novel pun terbengkalai. idea ada tapi masih lum ada kesempatan nak tulis.

aku sebenarnya boring nie. tunggu time nak balik keje aje. lambatnya kul 4.30. Ada 20 minit lagi. oh ya, malam nie aku nak buat kek lobak. ada orang order. so malam nie agak sibuk lah aku kat umah. tapi biasa aku masak kek lobak dalam masa 2 jam semer dah settle. so bersiap sedia lah dapur. aku akan datang menyerang.

projek minggu nie lak, aku nak buat ot hari sabtu and ahad. malam sabtu kalo ada kesempatan aku akan gi menembak. lama dah tak menembak. tapi tak de idea lak nak menembak apa. any idea ke.........................

khamis n jumaat pun jadual aku padat. aku kena bagi ceramah kat PD. tapi ok gak sebab lama dah bagi ceramah. harap2 perasaan nerves tu tak timbul. maklumlah lama dah tak bercakap.......

ok member semer jumpa lagi di masa akan datang kalo aku ada idea lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan